3. 12. 2015.

Born Pretty Store Christmas Wish list



Nisam do sada nikad pisala listu želja ovog tipa sem kada su lakovi za nokte u pitanju. Uvek imam negde u memoriji koje stvari želim a ovde na blogu imam i neki moj mali podsetnik. Verujem da sve ljubiteljke ukrašavanja noktiju imaju listu želja vezanu za online prodavnicu www.bornprettystore.com pa evo i nekih sitnica koje se nalaze na mojoj.


Portable Slim Fan Brush Professional Makeup Brush je četka za hajlajter a može se koristiti i za nail art. Nisam nikada imala ovaj tip četkice i nadam se da ću je uskoro kupiti. Prilično je povoljna i ima dobre ocene na sajtu. Trenutna cena joj je 2,07 usd i možete je pogledati OVDE.



Flat Contour Brush Portable Cosmetic Brush je četka za konturisanje. Nisam veliki pristalica kontrisanja ali mi po nekad dodje da upotrebim čuveno Nyx Taupe rumenilo da ne bude da sam ga kupila samo zato što je za njim vladala pomama. Dobro, priznajem da jesam. :D   Čini mi se da bi mi ovakva četka dobro došla. Ona košta 4,24 usd i možete je pogledati OVDE.


Squishy Marshmallow Big Nail Art Stamper - veliki mekani pečat je na mojoj listi želja odavno. Kako imam veoma zakrivljene nokte ova stvarčica bi mi dobro došla. Trenutno je na finom popustu i košta 3,59 usd. Uz njega se dobija i simpatična Born Pretty grebalica. Ako vas zanima nešto više o njemu, možete pročitati OVDE.


Forest Pattern Trees Nail Art Stamp Template je jedna od mnogobrojnih Born Pretty pločica za pečatiranje. Meni se na njoj posebno dopadaju motivi grana i listova a takodje mi je i motiv sa jelkicama veoma simpatičan. Trenutno košta 3,89 usd i možete je pogledati OVDE.

Born Pretty Nail Art Stamping Polish Light Blue Nail Polish 9# je verujem još jedan odličan lak za pečatiranje. Posle ljubičastog laka za pečatiranje o kome sam pisala u prethodna dva posta želim da isprobam još neki. Trenutna cena mu je 4,79 usd a njega možete videti OVDE.

Edit:


Posle dve nedelje na moju adresu su stigli bukvalno svi proizvodi sa ove liste želja. Thanks a lot www.bornprettystore.com <3 

Želite li i vi neke sitnice sa Born Pretty store sajta? 

PozZz

Marry

11 коментара :

  1. Skromna si jako, nadam se da ćeš sve dobit :D Ja si želim, neznam šta želim :D Možda clear jelly stamper zbog svog nekog hypea :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe. Dobicu nesto al ne znam sta. :D Bice to iznenadjenje za mene. :)
      Iskrena da budem najvise bih se obradovala pecatu isto kao i ti.

      Избриши
  2. Skromna ti je listica, ali moram da pitam kako nisi iskoristila seckillove i rasprodaje koje je BPS imao prethodnih mesec dana? Ili mozda jesi a ovo nije stiglo na red. Ja sam uzela pecat na seckillu za 1 cent. A sad za Black Fridej pecat je bio 1.99. Nazalost nisam bas odusevljena pecatom. Nekako glava pecata mnogo upada u ovu casicu. Kao da je casica veca. Ne znam nabavicu rezervnu glavu pa da pokusam opet. Kazu da je bela glava bolja nego crvena. Ja uzeh crvenu. A plocice su bas bile na rasprodaji i sad za Black Friday i Cyber Monday. Ja narucih jos malo plocica velikih. Kao prilika je kad su samo 1.99. A zato mi cetkice nisu stigle na red. I ja zelim ovu Fan brush.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste skromna. Nisam htela da bude velika namerno. Ovaj post sam napisala na predlog BPS-a jer saradjujem sa njima. :)
      Znam da povremeno imaju odlicne ponude al ja jos nisam narucivala sa njihovog sajta za novac a te posebne ponude ne vaze za njihove bodove.
      Skoro sam narucivala neke cetkice sa Alija i bas sam zadovoljna pa verujem da su i ove dobre.

      Избриши
    2. Jaoj jeste od ove godine ne mogu bodovi za seckill, a prosle su mogli. Meni nije problem platiti od 1 do 100 dinara za tako neke akcije. Toliko uvek imam na internet kartici. :D A za plocice sam malo kombinovala bodove koje imam, malo doplatila. Vi blogerke ste me navukle na BPS, pratim im sve akcije i moram priznati za male pare sam se stvarno opremila. Mogla bih i blog da otvorim koliko stvari sada imam. HAHAHAH

      Избриши
    3. Ja nemam internet karticu. Planiram da je izvadim al se nesto bojim da cu sve pare ostaviti na www.feelunique.com za Urban Decay i The Balm. :D <3
      Eto nama nove blogokoleginice. :D Sto da ne?! I onako nas nema mnogo.

      Избриши
  3. Sve isto, ali ja bih i beli i zlatni lak za pecatiranje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Od svega po malo. :)
    Mislim da je ovaj pečat svima na listi želja. :D

    ОдговориИзбриши