30. 3. 2016.

Opi...Eurso Euro



Opi Eurso Euro je lak koji je već godinama deo moje Opi družine. Deo je prolećne kolekcije za 2013 god. Opi Euro Centrale. Što se mene tiče ovo je najoriginalnija nijansa ove kolekcije i moj je apsolutni favorit medju Opi plavcima. Kada sam kupila ovaj lak bio je malo redji ali se vremenom (posle 3 godine) malo zgusnuo kada sam potrošila jednu trećinu i sad je baš kako treba. 
Ovo je veoma jarka plava nijansa crvenog podtona. Čista je krema, a za potpuno pokrivanje su mi dovoljna dva sloja. Ima specifican miris koji nemaju ostali Opi lakovi a to povezujem sa pigmentima koji su korišćeni da bi se dobila ovakva nijansa jer imam još lakova sličnih tonova koji ovako mirišu.
Brzo se suši i ima visok sjaj. Postojanost mu nije baš sjajna. Već trećeg dana se izliže na vrhovima što je meni nedopustivo i čim se to desi skidam ga.





Boja mu je unikatna i nisam uspela da mu nadjem zamenu kod ostalih brendova (imam bar 15 tamno plavih lakova) pa bih ga kupila ponovo. 
Opi lakove možete pronaći u bolje snabdevenim apotekama i Sephora parfimerijama po ceni od oko 1100 rsd a možete ih kupiti i povoljnije na predstojećem Sajmu kozmetike 09. i 10. aprila na OPI štandu gde obično budu oko 850 rsd. 

Volite li ovakve nijanse? 

PozZz

Marry





9 коментара :