9. 4. 2016.

27. Sajam kozmetike Dodir Pariza


Na Beogradskom sajmu ovog vikenda je toku  27. Medjunarodni kongres i sajam kozmetike, nege kose, estetike i zdravlja. Kao i svake godine održava se u Hali 2 (prodjete  Sajam hortikulture) a cena ulaznice je 350 rsd a možete ga posetiti od 10 - 20 h. 
Unapred se izvinjavam na lošim fotografijama jer sam na žalost uspela da ponesem aparat bez baterije. Mislila sam da ne pišem članak ali sam ipak rešila da ga objavim.
Kao i svake godine prva i omiljena stanica mi je Aleksandar cosmetics. Zauzima najveću površinu Sajma, ima najveću ponudu i donosi nam novine kao što smo i navikli kada su oni u pitanju. Moram i ovog puta pohvaliti ljubazno i stručno osoblje koje mi ulepša svaku posetu Sajmu kozmetike. Ono što me je posebno iznenadilo je to što su počeli da uvoze pločice i opremu za pečatiranje čuvenog brenda MoYou London. Pločice se mogu kupiti po ceni od 990 rsd dok se obični lakovi za pečatiranje mogu kupiti po istoj ceni a multihromski 2178 rsd. Veliki mekani pečat košta 1190 rsd




Ne znam kako vi al ja kada dodjem do dela u kome su izloženi China Glaze lakovi se osećam kao dete u prodavnici slatkiša. Mogu slobodno da tvrdim da imaju najlepše dekorisan štand kao i najveću ponudu lakova u celom sajamskom prostoru. 
Stigla nam je letnja kolekcija China Glaze Lite brights za 2016-u godinu. Ovi lakovi se mogu kupiti u standardnoj bočici od 14 ml po ceni od 498 rsd kao i u mini pakovanju po ceni od 213 rsd i u setu od 6 mini lakova. 









Na Alessandro štandu su me posebno privukle kremice za nokte  Alessandro All about love with kisses iz nove prolećne kolekcije. Postoje dve vrste a mogu se kupiti po specijalnoj sajamskoj ceni od 400 rsd za 15 ml. Lakove nisam uspela lepo da uslikam ali sam videla da se još uvek mogu naći dve nijanse iz fenomenalne Heavy Metal kolekcije multihrom lakova po ceni od 600 rsd.


Opi štand je kao i svake godine jedan od najposećenijih. Lakovi se mogu kupiti po sajamskoj ceni od 900 rsd dok ima i onih koji su sniženi na 500 rsd u korpicama. Od novih kolekcija stigle su nam Soft shades, Brights, New Orleans, Retro summer i Alice through the looking glass. Na žalost Hello Kitty kolekcija nije uvezena.





Ultrasun nema noviteta kada su Zoya lakovi u pitanju ali se lakovi mogu kupiti dosta povoljnije nego obično. Lakovi iz klasične linije su  590 rsd, Pixie dust i Matte se mogu kupiti po ceni od 626 rsd. Tu je i Zoya korpica sa sniženim lakovima po veoma pristupačnoj ceni od 490 rsd a medju njima se može naći Zoya Roxy. 




Veoma lep štand imao je i ProNails. Iako ne koristim gel lakove oduševila sam se izborom boja. Posebnu pažnju su mi privukle folije i nalepnice za nokte koje se mogu kupiti po ceni od 274,5 rsd/kom. 




Na Unitech-ov štand sam se zaputila da bih konačno kupila CND Rescue Rxx keratinski tretman za nokte ali ga ipak nisam kupila jer na Sajam nisu poneli manje pakovanje već samo veliko koje košta 1769 rsd. Kupila sam Solar oil ulje za nokte i zanoktice na bazi ulja slatkog badema (miriše na marcipan). Malo pakovanje od 3.7 ml košta 232 rsd i to je sasvim dovoljno obzirom da se ulja sporo troše. CND Vinilux lakove možete pronaći po ceni od po 724 rsd za lak i nadlak.


Cuccio ima odličnu sajamsku ponudu - 3 laka po izboru po ceni od 900 rsd ili 450 rsd za jedan. Meni lično su daleko interesantniji od lakova bili njihovi puteri za telo. Sajamska
cena  najmanjeg  pakovanja je 550 rsd.


Ako vam dok se šetate sajmom pridje simpatičan mladić koji drži poslužavnik sa kolačićem i pita vas da li ste za kolače slobodno odgovorite DA. Ponudiće vam da probate najmirisniju mirišljavu stvar na celom sajmu - čvrstu kremu sa neodoljivim mirisom (a moguće i ukusom) čokolade. U pitanju je domaća prirodna kozmetika Klementina. Njihov štand je mali (br.102 u Hali 2) ali je osoblje veoma veselo i ljubazno. Nisam odolela čvrstoj kremi predovnog mirisa jagode i čokolade. Možete je kupiti po ceni od 350 rsd. Više informacija o njihovim proizvodima možete dobiti na njihovom Facebook profilu - Aromaterapija i prirodna kozmetika "Klementina".



Na kraju možete videti i moj sajamski ulov koji je neplanirano veći kao i obično. ;) 


P.S. 
Za više informacija i lepše fotografije svratite obavezno kod Cajke na blog. 

Da li će te otići na Sajam?

PozZz  

Marry 

12 коментара :

  1. I'd like to see MoYou items live in one place. These ChG shelves look impressive!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. This is the first time that I saw MoYou nails image plates. :)
      I'm really impressed and can't wait to try mine.
      That is just one little part of China Glaze shelves. ;)

      Избриши
    2. Ups! I mean MoYou London. :D

      Избриши
  2. Alessandro kremica baš primamljivo deluje, a i oni Cuccio puteri.
    OPI korpica ovako sa slike me ne privlači, ali u Zoyinoj već sa slike vidim par dobrih nijansi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kremica je bas fina. Bas sam srecna sto sam je kupila. :) Cuccio je preterano skup.
      Iskrena da budem pre bi dala vece pare za ovaj rucno radjen puter za telo jer mislim da je neuporedivo kvalitetniji. Nisam zapamtila sastav al znam je na bazi kokosovog ulja i sea putera. ;) Opi korpica nije bila bog zna sta ovog puta. Zoya ima odlicno snizenje al ja sam od lakova zelela samo China Glaze i toga sam se i drzala. Mnogo je lepa ova letnja kolekcija.

      Избриши
  3. Nisam se usudila da gledam ProNails dekoracije jer mi neke starije još uvek stoje neiskorišćene, ali sada kada vidim motive, žao mi je što sam ih preskočila.

    ОдговориИзбриши
  4. Sad mi je žao što nisam više pažnje obratila na Klementina proizvoda, tek sada vidim koliko divno izgledaju. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ih biti na jesenjem Sajmu. ;) Zaista im je stand ekstra a i oni su vise nego ljubazni. ;)

      Избриши
  5. This looks like a lot of fun! I've never been to a makeup show before... I would probably buy everything haha ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh yes, it really is. :) I love Belgrade cosmetic fair.
      Haha, I would too if I had unlimited budget. :D

      Избриши
  6. Анониман16. 4. 2016. 18:55:00

    Nail polish heaven :D

    ОдговориИзбриши