28. 7. 2016.

Dance Legend Anthem



dragulj medju mojom malom kolekcijom holo lakova za nokte je Dance Legend Anthem. Kao i Different View o kome sam pisala OVDE deo je kolekcije Holodays koja se sastoji od 6 malih bočica. 
U osnovi je lavanda ljubičast i na prvi pogled veoma sličan Dance Legend Cosmic rainbow iz New Prism kolekcije o kom sam pisala OVDE. Ipak Anthem ima puno krupnih holo čestica zbog kojih se znatno razlikuje od njega. Duga koju formura se nešto slabije vidi na noktima nego u bočici ali je uživo dosta jača nego na fotografijama. Lak se brzo suši i dva sloja su sasvim dovoljna. Razočarala me je postojanost ovog laka jer je već sutradan počeo da se guli na vrhovima noktiju. Eto meni još jednog razloga da ga ne koristim samo stalno već preko tamnijih lakova kako kako ga ne bi brzo trošila jer ima samo 6,5 ml. 






Dance Legend lakove možete poručiti sa madjarskog sajta www.nailland.hu a lakovi iz ove retko dostupne kolekcije koštaju 8,5 eur za 6,5 ml. Obzirom da je ovaj lak nedostupan (nadam se trenutno) možete se prijaviti putem email pošte da budete obavešteni kad ga ponovo budu imali na stanju. 

PozZz

Marry

6 коментара :

  1. Lak je prekrasan. Šteta za postojanost, ali ako ga nosiš preko baze u boji imaš višestruku korist. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Lak je savršen i fantastično ti stoji, bar moje mišljenje. :)
    Pogledaj moj blog ; http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Lak je savršen i fantastično ti stoji, bar moje mišljenje. :)
    Pogledaj moj blog ; http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    ОдговориИзбриши