5. 10. 2016.

Mega holo nail art



Jeste li već čuli za smooshy nails tehniku ukrašavanja noktiju? 
Veoma je jednostavna i efektna. Sve što je potrebno da bi se dobio ovaj efekat mermernog izgleda je nekoliko lakova i mekani pečat. Već sam letos radila nešto slično i to možete videti ako kliknete OVDE.
Kao podogu za ovaj manikir iskoristila sam ILNP Mega (x)  srebrni lak veoma intenzivnog holo efekta. Na mekani pečat sam stavila po malo svetlo plavog Dance Legend Neptune i ljubičastog Dance Legend Anthem. Zatim sam tapkala po noktima tako da se podloga po malo vidi a dobije se mramorni izgled poput nekog dragog kamena.





Zatim sam crnim lakom Golden Rose Nail art pečatirala geometrijski motiv sa pločice MoYou London Holy shapes 03 . Na kraju sam dodala jedan sloj Golden Rose Prodigy brzosušećeg nadlaka.





PozZz

Marry

7 коментара :