29. 5. 2017.

China Glaze Too much of a good fling

Iz ovogodišnje prolećne kolekcije posebnu pažnju su mi privukla dva laka.
 Jedan od njih je China Glaze Spring fling a drugi Blanc out
U poslednje vreme veoma često nosim sve varijacije mint i svetlo plavih lakova a ovaj je negde na granici. Više je plav nego mint mada ima tu mrvicu zelene boje u sebi. Ovo je čista krema srednjeg sjaja. Odlično pokriva u dva sloja. Za razliku od većine China Glaze lakova nije samoravnajuć pa je sa njim potrebno brže raditi kako se ne bi poznavao trag mazanja. Sve nepravilnosti pri mazanju se mogu jednostavno odkloniti jednim slojem brzosušećeg nadlaka. Boja ovog laka je prilično svetla a opet dovoljno jarka da privuče pažnju i istakne ten. Od kad sam ga kupila mazala sam ga više puta i oduševljena sam njegovim kvalitetom. Nosila sam ga u proseku oko 5 dana sa minimalnim oštećenjima. Ne boji nokte i lako se skida. Čini mi se da će ova nijansa često biti na mojim noktima ove godine. 





Prve tri fotografije su snimljene po oblačnom vremenu dok su ostale dve snimljene na suncu. Na svi fotografijama imam dva sloja laka bez nadlaka. 

China Glaze lakove možete pronaći kod brojnih distributera Alexandar cosmetics-a širom reginona. Cena ovog laka je 498 rsd (npr. u Beocosmetics-u) na zvaničnom sajtu a spisak distributera možete pogledati OVDE

Volite li ovakve nijanse? 

PozZz

Marry

3 коментара :

  1. divan je, upravo sam skapirala da nemam mintaca u kolekciji, moracu da nabavim neki sto pre :)

    ОдговориИзбриши
  2. divan je, upravo sam skapirala da nemam mintaca u kolekciji, moracu da nabavim neki sto pre :)

    ОдговориИзбриши
  3. Tačno onaj tip plave koji volim da vidim na drugima, a meni ne stoji nikako.

    ОдговориИзбриши